GYIK

Gyakran ismétlődő kérdések:

 
- Milyen módon jut el hozzám a megrendelt áru?
Az árut a GLS futárszolgálat szállítja ki a megadott szállítási címre a feladástól számított 3-5 munkanapon belül
 
- Mi a teendő, ha mégsem kapom meg az általam megrendelt ruhát határidon belül?
 Érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál a 467-4000 telefonszámon illetve a info@caremo.hu  e-mailen.
 
- Mit tegyek ha nem megfelelő méretet választottam?
Nem lett jó amit rendeltél? Ne aggódj válassz az alábbi lehetőségek közül: 

Visszautalás, cserecsomag, személyes csere

Lehetőség van cserecsomag szolgáltatásunkat igénybe venni, amely azt jelenti, hogy futárunk cseréli a terméket olyan módon, hogy amikor viszi az új terméket amire cserélni szeretnéd (akár más fajtára is) akkor elhozza a rossz fazonú vagy méretű terméket. Ebben az esetben meg kellene rendelni az új termékeket a webáruházban, majd a megrendelés végén rögzíteni a megjegyzésben a korábbi rendelés számát és a termékeket amelyet vissza szeretnél küldeni, valamint azt is hogy ezeket milyen áron vásároltad. Futárunk amikor szállítani fogja a megrendelést, akkor csak a becsomagolt ruhákat kell neki átadni, címzés nélkül, futárunk viszi a matricát hozzá.

Ha visszautalást szeretnél akkor vissza kellene juttatni hozzánk a terméket (nem utánvétes csomagban) amelyben rögzíteni kellene a bankszámlaszámát és rendelési számát, ahova 14 napom belül utalhatjuk az összeget.

A visszaküldési és elállási nyilatkozatot nem szükséges kitölteni.

Címünk: 1146 Budapest, Thököly út 136.

Valamit Személyesen Budapesten Westend-ben, Köki Terminálban 
lehet cserélni. Csak a webshop által kiállított, kinyomtatott számla ellenében van lehetőség a cserére.
Ha bármi kérdésed lenne, hívd ügyfélszolgálatunkat +36 1 467 4000
   
- Nem vagyok biztos a méretekben, ezért szeretném a terméket személyesen megvásárolni. Hol találom a boltjukat?
 A www.caremo.hu weboldalunkon az üzleteink menü alatt megtalálhatóak boltjaink.
 
- Hogyan tudok rendelni az oldalon?
A regisztráció és a vásárlás menete menü pont alatt részletes leírást találsz a rendelés menetéről.
 
 
- Milyen futárszolgálat hozza ki a megrendelt terméket?
GLS futárszolgálat.
 
- Mennyibe kerül a kiszállítás?
A szállítási költség Magyarország területén bruttó 1200 Ft kiszállítási és csomagolási költséget számolunk fel.
 
- Bármikor rendelhetek?
Igen, rendszerünk a hét minden napján 0-24-ig fogadja a rendeléseket.
 
- Hétvégén is van kiszállítás?
Nem, a csomagokat csak hétköznap tudjuk eljuttatni nektek.
 
- Mikor kell fizetni?
Fizetni a futárszolgálatnak kell átvételkor.
 
- Nekem kell fizetni a szállítási költséget?
Igen, a szállítási költség a vásárlót terheli.
 
- Mennyi idő alatt érkezik meg az általam rendelt áru?
A rendelésed 8  munkanapon belül megérkezik, de legkésőbb 14 nap alatt.
 
- Csak regisztráció után tudok rendelni?
Igen, rendelni csak regisztráció után lehet, viszont néhány másodperc alatt ezt meg tudod csinálni, de valójában csak az adatok pontos egyeztetése miatt szükséges, hogy mindenképp megkapd a rendelésed.
 
- Bővülni fog még a kínálat?
Igen, folyamatosan töltjük fel az újabb termékeinket.
 
- Ha egyszer már kitöltöttem a regisztrációt, az megmarad a későbbiekben?
Igen, a rendszer elmenti adataidat, de a későbbiekben az adatokat lehet módosítani.
 
- Ha hibás lenne a termék kicserélitek?
Igen, természetesen a hibás terméket ingyenesen kicseréljük, amennyiben az bebizonyosodik, hogy a hibájáért mi (gyártó) vagyunk felelősek és nem nálad sérült meg.