GYIK

Gyakran ismétlődő kérdések:

 
- Milyen módon jut el hozzám a megrendelt áru?
Az árut a GLS futárszolgálat szállítja ki a megadott szállítási címre a feladástól számított 3-5 munkanapon belül
 
- Mi a teendő, ha mégsem kapom meg az általam megrendelt ruhát határidon belül?
 Érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál a 467-4000 telefonszámon illetve a info@caremo.hu  e-mailen.
 
- Mit tegyek ha nem megfelelő méretet választottam?
Átvételt követő 3 munkanapon belül hívja ügyfélszolgálatunkat a 1 / 467-4000 telefonszámon, ahol egyeztetni tud a csere lehetőségéről. Ha az árucsere lehetősége adott, akkor eredeti nylon csomagolásban és címkével küldje vissza a terméket saját költségen a címünkre, és mi a csere terméket postafordultával küldjük a megadott szállítási címére. Erre egyszeri alkalommal díjmentesen van lehetőség.
 
 
- Nem vagyok biztos a méretekben, ezért szeretném a terméket személyesen megvásárolni. Hol találom a boltjukat?
 A www.caremo.hu weboldalunkon az üzleteink menü alatt megtalálhatóak boltjaink.
 
- Hogyan tudok rendelni az oldalon?
A regisztráció és a vásárlás menete menü pont alatt részletes leírást találsz a rendelés menetéről.
 
 
- Milyen futárszolgálat hozza ki a megrendelt terméket?
GLS futárszolgálat.
 
- Mennyibe kerül a kiszállítás?
A szállítási költség Magyarország területén bruttó 1200 Ft kiszállítási és csomagolási költséget számolunk fel.
 
- Bármikor rendelhetek?
Igen, rendszerünk a hét minden napján 0-24-ig fogadja a rendeléseket.
 
- Hétvégén is van kiszállítás?
Nem, a csomagokat csak hétköznap tudjuk eljuttatni nektek.
 
- Mikor kell fizetni?
Fizetni a futárszolgálatnak kell átvételkor.
 
- Nekem kell fizetni a szállítási költséget?
Igen, a szállítási költség a vásárlót terheli.
 
- Mennyi idő alatt érkezik meg az általam rendelt áru?
A rendelésed 8  munkanapon belül megérkezik, de legkésőbb 14 nap alatt.
 
- Csak regisztráció után tudok rendelni?
Igen, rendelni csak regisztráció után lehet, viszont néhány másodperc alatt ezt meg tudod csinálni, de valójában csak az adatok pontos egyeztetése miatt szükséges, hogy mindenképp megkapd a rendelésed.
 
- Bővülni fog még a kínálat?
Igen, folyamatosan töltjük fel az újabb termékeinket.
 
- Ha egyszer már kitöltöttem a regisztrációt, az megmarad a későbbiekben?
Igen, a rendszer elmenti adataidat, de a későbbiekben az adatokat lehet módosítani.
 
- Ha hibás lenne a termék kicserélitek?
Igen, természetesen a hibás terméket ingyenesen kicseréljük, amennyiben az bebizonyosodik, hogy a hibájáért mi (gyártó) vagyunk felelősek és nem nálad sérült meg.