Vásárlás Menete

Vásárlás Menete  

Termékek válogatása, keresése - A termékek termékcsoportba vannak kategorizálva, hogy megkönnyítsük a válogatást. 
Termékinformációk  - Minden termék mellett megtalálható a neve, cikkszáma, bruttó ára, a készleten levő méretek. Rövid leírásban feltüntetjük a termék anyagának összetételét, tulajdonságait illetve technikai jellemzőit.    
Termék kiválasztása, kosár -  A megvásárolni kívánt terméket a tedd a kosárba gombra kattintva tehetjük a kosárba. Ekkor megjelenik a kosár tartalma, mely tartalmazza az addig kiválasztott terméket (ket), annak egységárát és a rendelés totál értékét(a szállítási költséget még nem tartalmazza). A vásárolni kívánt mennyiséget itt még lehet növelni vagy csökkenteni, törölni a terméket a kosárból illetve folytatni a vásárlást. 
Ha még nem regisztrált vásárló, akkor a rendelés feladásakor kéri a regisztrációt, számlázási illetve szállítási adatokat.   
A rendelés feladása  - A rendelés feladása gombra kattintva lehet elküldeni a megrendelést. Vásárlóinknak a megrendelés leadása után e-mailes visszaigazolást küldünk. Amennyiben vásárlás során az alábbi visszaigazolások nem érkeznek meg, kérjük az ügyfélszolgálatunkon jelezni.
A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálattal küldjük
A szállítási költség:  Magyarország területén bruttó 1200 Ft kiszállítási és csomagolási költséget számolunk fel.
Kedvezmények  - Áruházunkban állandó jelleggel tartunk akciós termékeket. Ezen termékek esetében az egyedi akciós ár a készlet erejéig tart. 
 
Szállítási határidő:
 
A munkanapokon leadott megrendelést, a rendeléstől számított 14 munkanapon belül házhoz szállítjuk!
A szállító cég nem vállalja, hogy telefonon értesítést ad a szállítás pontos időpontjáról, ezért javasoljuk olyan szállítási cím megadását, ahol munkanapokon elérhető vagy!
Fizetési feltételek
•  Utánvételes fizetési mód: A fizetés az áru átvételekor történik, a fizetendő összeget a szállítónknak kell átadni.
Kérjük, hogy az átvételi elismervényt csak abban az esetben írd alá, ha a csomagodat tételesen ellenőrizted, mert az átvétel utáni hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
 
Sikertelen kézbesítés
 
Amennyiben kiszállító partnerünk a megadott címen nem tudja kézbesíteni a csomagot, írásos értesítést hagy, illetve megpróbálja felvenni Veled a kapcsolatot. Ezt követően még kétszer, előre egyeztetett időpontban kíséreljük meg kiszállítani a csomagot. Háromszori sikertelen kézbesítést követően a megrendelést Caremo KKt. érvénytelennek nyilvánítja és törli.
 
Termékgarancia
 
A Caremo KKt. termékeire a jogszabályokban meghatározott szavatosság illetve jótállás érvényes. A miniségi hibás termékeket díjmentesen kicseréljük, ehhez elegendő a terméket és az eredeti számlát a hiba megnevezésével a mi költségünkre visszajuttatni címünkre. Kérjük, hogy a csomagkisérő okmányon tüntesd fel, hogy "webáruház-termékgarancia"!
 
Elállás joga (14 napos pénzvisszafizetési garancia)
 
A velünk kötött szerződés során a 17/1999. (II.5.) kormányrendeletben -Távollevők között kötött szerződésekről- foglaltak szerint járunk el. További részletek az Általános Szerződési Feltételek menü pont alatt.
 
A megrendelt áru(k) kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül, indoklás nélkül vásárlóinknak joguk van elállni vásárlási szándékuktól. Ebben az esetben a Caremo KKt. köteles a kifizetett áru(k) vételárát visszatéríteni a vásárlónak, a megrendeléstől számított harminc napon belül. Az áru(k) visszajuttatásának költségeit a vevő viseli. Bármely terméket csak új állapotában és az eredeti számlával együtt áll módunkban visszavenni.
 
Az elállásra nyitva álló 14 napos határidő a csomag kézhezvételének napjától kezdődik.
 
A megrendelés beérkezését követően előfordulhat, hogy egyes termékből nem áll rendelkezésükre elegendő készlet valamennyi vásárlónk kiszolgálásához. Ebben az esetben e-mailben vagy megadott telefonszámon ügyfélszolgálatunk informálja Önt és tájékoztatja az alternatív lehetőségekről.
 
Termék cseréje, pénz visszafizetése - Amennyiben a termék cseréje, illetve a vételár visszafizetésére kerül sor, azt feltétlenül jelezzük e-mailben, és tájékoztatjuk a kapcsolatos teendőkről, információkról. A vásárlás során eloforduló hibák, félreértések reklamációhoz vezethetnek. Az Általános Szerződési Feltételek  (ÁSZF) leírtaknak megfelelően járunk el minden reklamáció kezelése esetén. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal - vásárlóink érdekeit szem előtt tartva - járunk el.
 
Vásárlóinkkal a kapcsolatot ügyfélszolgálatunk elérhetőségein keresztül tartjuk. Bármilyen észrevétele van termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, kérjük, jelezze részünkre.
 
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:
Cím: 1145 Budapest, Thököly út 136. Tel.: 467-4000  (Nyitva: H-P: 7-15)